Je ontving een betalingsherinnering of een factuur en je wenst hier meer info over?

Op de website log je eenvoudig in en raadpleeg je al je facturen en kun je ze ook weer afprinten. Klik hier om je aan te melden. 

 

Inloggen op ava.be doe je zo:
 

  • Je hebt al een e-mailadres en paswoord

Dan meld je je heel eenvoudig aan ‘Aanmelden’ (rechtsboven op onze website), éénmaal ingelogd verschijnt ‘Mijn account’. Via deze knop raadpleeg je al je gegevens en vorige aankopen met je facturen.
 

  • Je hebt al een e-mail adres, maar nog geen paswoord of bent dat vergeten

Klik op ‘Aanmelden’ (rechtsboven), er verschijnt een scherm waar je je email en paswoord kan ingeven. Net daaronder staat een link ‘paswoord vergeten’. Klik op die link, geef je e-mail adres in. Je krijgt meteen een e-mail met een link om een nieuw paswoord in te geven. Vervolgens log je in met je nieuw paswoord en kun je onder 'Mijn account' al je gegevens en vorige aankopen met je facturen raadplegen. 

 

  • Je hebt nog geen e-mail adres bij AVA

Jammer, hoog tijd om het met ons te delen. Stuur een mail naar [email protected] en vermeld je klantnummer (dat staat op je factuur) samen met je e-mail adres. Je e-mail adres wordt opgenomen in je account en je wordt verwittigd van zodra het in orde is. Nadien log je met je e-mail adres eenvoudig in. De eerste keer moet je wel een paswoord opgeven. 

 

  • Je vindt je factuur niet terug in het systeem

Neem dan contact op met [email protected] en we helpen je verder.

 

  • Je hebt nog andere vragen

Neem contact met ons op, we staan steeds klaar om je te helpen. Start een chat sessie, bel ons op of stuur een e-mail. We helpen je graag verder! Hieronder vind je alles terug om contact op te nemen.

 

You received a payment reminder or an invoice and you want more information about this?

On our website, you can easily log in and consult all of your invoices and you can also print them. Click here to sign in.

 

You can log in to ava.be like this:
 

  • You already have an e-mail address and password

You can log in very easily! Click on ‘register’ (top right of our website). Once logged in ‘my account’ will appear. Via this button you can consult all of your data and previous purchases with your invoices.

 

  • You already have an e-mail address, but you don’t have a password or you’ve forgotten

Click on ‘register’ (right top of our website). There will appear a screen where you can fill in your e-mail address and password.  Right underneath that is a link ‘password forgotten’. Click on that link and fill in your e-mail address. You will immediately receive an e-mail with a link to create a new password. The next thing you’ll need to do, is to log in with your new password. Once logged in ‘my account’ will appear. Via this button you can consult all of your data and previous purchases with your invoices.

 

  • You don’t have an e-mail address at AVA

A pity, it’s about time to share it with us. Send an e-mail to [email protected] and mention your client number (this is given on your invoice) along with your e-mail address. Your e-mail address will be taken into your account and you will be notified when everything is set. Afterward, you can log in easily with your e-mail address. Pay attention: the first time you must create a password.

 

  • You can’t find your invoice in the system

Please contact [email protected] and we will help you as soon as possible.

 

  • You have other questions

Don’t hesitate to contact us, we’re always ready to help you. You can start a chatting session, call us or send us an e-mail. We’re happy to help you! You can find everything below to contact us.